NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ironmannen
Undrar vad en lämplig rabatt är på en ny C70 D5 Summum med ett brutto pris på ca 485.000:- är?
Det är den nya modellen MY11 som det gäller. Har fått in ett antal offerter och 6-7,5 % på bilen och tillvalen ca 7-8%
är detta okey?
Användarvisningsbild
av ThomasT
ironmannen skrev:Undrar vad en lämplig rabatt är på en ny C70 D5 Summum med ett brutto pris på ca 485.000:- är?
Det är den nya modellen MY11 som det gäller. Har fått in ett antal offerter och 6-7,5 % på bilen och tillvalen ca 7-8%
är detta okey?
Jag måste bara fråga... Vad är det som gör att man väljer en C70 framför Audi A5 cab eller Bmw 325 cab?

Jag läste ett test mellan de bilarna för ett år sedan, och satt och klurade på den frågeställningen...och kunde inte komma på något bra...

.
av ironmannen
Har redan idag en kanon CLK 320 cab men med tyg cabbe. Har aldrig kört en tyg cabbe under vintern då det är fel bil helt enkelt enligt min mening och nu skall vi bara ha två bilar. Då är valet BMW 3 serien vilken är en gammal model samt väldigt trång. Tittat på Lexus 250 C men fastnnade helt enkelt inte för den. Volvo passar mig/oss då vi redan har XC60 , den är helt enkelt bäst gällande tysthet inne i coupen, säkerthet och snygg efter senaste faceliften.

text Du har helt rätt. Ha en trevlig helg.

om V50 och C30 har samma backspegelkåpor s&a[…]

DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &[…]

Volvo on call

DU lär garanterat behöva programmera. &A[…]