NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TechBoy
Hej!

är ny på forumet.. Har nyligen köpt en V50 1.8 limited edition. Jag undrar om någon annan har problem med att innerskärmarna bak "glipar" på sin V50. Visserligen är det ju kallt ute så vet inte om plasten"krymper" vid kyla, men tycker inte att det borde vara så här på en ny bil. Någon annan med som har haft/har liknande problem?
av NCR
TechBoy skrev:Hej!

är ny på forumet.. Har nyligen köpt en V50 1.8 limited edition. Jag undrar om någon annan har problem med att innerskärmarna bak "glipar" på sin V50. Visserligen är det ju kallt ute så vet inte om plasten"krymper" vid kyla, men tycker inte att det borde vara så här på en ny bil. Någon annan med som har haft/har liknande problem?
Välkommen!

Jag tror att det är lite upp till var och en om det är ett problem. Men stör det dig är det ju bara att åka till din ÅF och be dem titta på det. Är det inte som det skall vara åtgärdar de ju det på garantin.
av Christian_m
TechBoy skrev:Hej!

Har inte haft det problemet på min V50. Men som NCR säger, är det något som inte ser ut som det borde så åk till handlaren och få det fixat direkt.

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]

Ni som kör husvagn med eran XC 40, vilka husv[…]