NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bilhans09
Någon som råkat ut för V50 MY10 med Performance-stereo utan aux-ingång?
En miss på fabriken, eller? Om det är en miss så är den medveten eftersom
mute-knappen är ersatt med en CD-knapp.
Användarvisningsbild
av CarMan
Preformance har väll aldrig haft AUX-in
av Robbinb
CarMan skrev:Preformance har väll aldrig haft AUX-in

jag har performence tror jag (jag har bara momentum paketet tillagt).. och jag har aux... om jag inte kommer ihåg fel nu så har dom börjat med aux i alla audiopaketen.
av bilhans09
Enligt volvocars.com så gäller detta för performance:

• RDS-radio
• Cd-spelare
• AUX-ingång i främre mittarmstödet
• Förstärkare på 4x20 W
• 6 högtalare
Användarvisningsbild
av CarMan
det har ialla fall på tidigare årsmodeller varit så att man bara får det på High preformance & premiumsound.
Preformans sound har ju den nackdelen att man desutom blir låst til den anlägninge, går inte att uppgradera
Användarvisningsbild
av wendtan
Performance Sound har haft Aux ingång standard sedan modellår 2008 vill jag minnas.
Senast redigerad av 1 wendtan, redigerad totalt 0 gånger.
av Robbinb
CarMan skrev:det har ialla fall på tidigare årsmodeller varit så att man bara får det på High preformance & premiumsound.
Preformans sound har ju den nackdelen att man desutom blir låst til den anlägninge, går inte att uppgradera

uppgradera till vad? från perfomance till premium? eller uppgradera med bluetooth och usb??? för uppgradera till usb och ipod går om man köper den lilla tillbyggnadsdosan..
Användarvisningsbild
av CarMan
allt sånt här ändras ju hela tiden, så det är svårt att veta vad som gällde när du beställde bilen, det som står på volvos sida gäller när man beställer bil nu
Användarvisningsbild
av CarMan
det var ju väldigt nytt, vad svara försäljaren på frågan?
kolla du nått om detta innan?
Luftkudde domkraft

Stämmer,finns olika varianter.vilken är […]

Ljud vid kallstart

Nedan länk med teknisk journal (TJ 36734.2.0)[…]

Det finns för- och nackdelar med alla system.[…]

Antar att alla ni som vill ha mekaniska handtag […]