NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jöjje
Hejsan!
Är ny på detta forumet och jag har sett när jag varit här tidigare och läst, att ni verkar väldigt kunniga om denna bilmodell. Har varit på jakt ett tag nu efter en volvo v50 och igår så hittade jag i mitt tycke ett hyfsat objekt. Däremot är jag tveksam till prislappen! Det är en volvo v50 1,8f flexifuel momentum som har gått 4707 mil. Dragkrok finns på också. De begärde 159.000 i utgångspris men gick ner till 155.000 kr. Min fråga är om detta är för mycket för denna bilen?
av flink
Beror även på vad det är för årsmodell!
Den har ju inte gått så överdrivet långt heller... så är den en -06-07a så är det ungefär där i kring dom ligger gissar jag utan att kolla runt. Men sök på blocket och se var i kring dom ligger så får du ett ungefärligt hum om vad du ska betala.
Både dragkrok och momentum är värt en hel del pengar och är det hos ett företag så har du även viss garanti att ta hänsyn till som kan vara värt lite och då får man räkna med att det blir dyrare än att köpa privat.

1,8F är en väldigt vanlig bil, så dom borde ligga ganska bra i pris. Jämför inte hur priserna är och har varit på gammla V40, för det här är en helt annan bil!

Lycka till och hoppas du hittar något fint exemplar som du blir nöjd med.

På sådana GDS hallar då lyftplat[…]

Jo, men valmöjligheten finns. Om det är […]

Felkod B5

Försökte gå in på l&aum[…]

Hej igen! Jag har hittat felet på min bil. S[…]