NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag kunde inte hålla mig längre, så jag monterade på mina finfina 18"Medeafälgar idag.....

Vädret har vart skapligt, mer än skapligt kanske kan vara en anledning till bytet

Är det bara jag som monterat sommardäcken??? Nä tror inte det, har sett ett flertal bilar med sommarfälgarna på...

Kan ju ochså lägga till att jag bor i södra sverige så snö och sånt blir det nog inget mera av den varan

225/40 har jag till mina fälgar, dem passar utmärkt... för den som undrar va för dimension man skall ha på sin v50 med 18"

HA D Gött,

V50 T5 2004
SUMMUM
FULLUTRUSTAD MED ALLA TILLVAL Utan Taklucka......
haha om det vore så bra. Nää här är snö här också tyvärr.
Solen bräner väl väck en hel del idag men jag är såå jäkla trött på denna vintern!

I år har det varit extremt kallt längre perioder och solen har man inte sett speciellt mycket.
På din profil i garaget.org så skriver du "18" Medea Fälgar Volvo original"

Jag undrar hur mycket det skiljer i vikt mellan kopiorna och orginalen... någon som vet??

Förresten var jag inne på samma spår med medea-kopior men eftersom min bil inte är sänkt vart jag lite tveksam.
Jag undrar om din bil är sänkt på bilderna på garaget.org??
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]