NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hexenhammer
Hej hej.

Jag har beställt mig en sprillans ny V50, som troligtvis kommer precis innan Jul,
eller runt nyår (längtar som ett as!). Hur som helst så beställde jag Premium Sound
stereon med iPod-koppling. Min fråga är då den, om denna funktion funkar med iPhone.
Det är ju samma kontakt och sådär, så långt är jag med - inga problem. Däremot är
ju frågan om det pallar iPhone, eftersom att det mer eller mindre är en iPod, fast
mycket mer än så!?

Någon som vet?
Japp. Jag mailade till Volvo angående detta också. Och enligt dom så ska det ju faktiskt
fungera. Så jag hoppas på det. Det var ju lite därför jag valde till just den funktionen.

Ja, jag såg det inlägget precis. Frågan är om det inte är försent att ändra på detta. Jag har
faktiskt lite andra ändringar jag skulle vilja fixa också. Bl.a uppgradera från Kinetic till
Momentum för att få lackade lister på hela bilen. Kunde inte det vid köp p.g.a inbytesbilen
samt min ekonomi. Men nu ser det ut som att jag hade kunnat lösa det....
av jompass
kanske inte är aktuellt längre, men testade att koppla in en Iphone så sent som igår i min premium stereo och det gick inte. fick meddelandet att de inte var kompatibla och att det inte stöddes. Sen om det går att ordna med hjälp av mjukvaru uppdatering vågar jag inte svara på. Men i insturktionsboken stod det inget om Iphone utan bara de olika generationerna av Ipod

Hämtat den från verkstaden där den[…]

Timbro vill en massa saker. Det betyder sälla[…]

Kylvätsketemperaturen är av intresse f&[…]

Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]