- tor 18 aug 2005, 00:59
Finns det fler som har en V50 2,4I 05a som min.... varit inne på verkstaden 8ggr, började med att den tickade, det visade sig vara tryckplattan till kopplingen som var skev så då bytes även svänghjul och koppling, inre tätnings list runt passagerar sidan och bak var veckade i kant...(byte). radion startar inte alltid måste slå av bilen och dra ut nyckeln för att sedan starta igen har du tur så funkar den då!!! och som pricken över i et vindbrus på bägge sidorna i framsäterna låter som att man har fönstren lite nerdragna... tinnitus varning.. annars e jag nöjd med bilen ser bra ut och trevlig att köra.
och i dag upptäckte jag ett nytt fel låter som nått i fram vagnen antingen är det länkarm eller drivknut som lagt av.... ska till verkstaden i morgon...
jag åter kommer om vad som händer med kärran.... Ps jag har köpt den som ny endast 700 mil på mätaren.... någon som vill köpa den???? /// Lappen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
och i dag upptäckte jag ett nytt fel låter som nått i fram vagnen antingen är det länkarm eller drivknut som lagt av.... ska till verkstaden i morgon...
jag åter kommer om vad som händer med kärran.... Ps jag har köpt den som ny endast 700 mil på mätaren.... någon som vill köpa den???? /// Lappen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
VOLVO LOVER.....