NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av zel
Flyttet nylig til Sverige og kjöpte Volvo :mrgreen:

Det er en s40n 2005 modell. Parkerte i byen og en eller annen idiot knuste venstre sidespeilet.
Sjekket med bilia, 5200 for å bytte. På forsikring blir det 3000 men fremdeles. Billia skal ha 1300 kr for å bytte det!! Fant en hel speil på skroten for 900 kr. Noen som har erfaring med bytte av disse ? Eller er det kanskje lurere å dra til en volvo service og bytte det ?

Ringte lokal mekonomen verksted, de kan visst bytte det, og ut fra et jeg leser så er de ganske billige også. Verkstedet ligger ca 300m fra der jeg bor.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#27 skrev:Vad är sidespeil någon som kan översätta ??:-/
sidospegel gissar jag på ;-//

/Kalle
av JK24T
Skriv ett PM till FiddeUBC han har bytt speglar.
av zel
Takker Fidde :) Guiden var helt perfekt. Tok meg ca en time, jeg var veldig forsiktig med dørpanelen. Etter at dørpanelet er borte så er det bare en mutter, størrelse 13. Heldigvis fant jeg akkurat lik "backspegel" så både blinkers og justering fungerte med en gang.
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Okey vad bra.
Jag fick faktiskt tråda om min kontakt för att allt skulle fungera.
Det blir ju lite snyggare med de större speglarna + att största anledningen till bytet för min del är att sikten bakåt förbättras avsevärt. :D

Skoj att läsa, då får förhop[…]

Om du har intresse att fixa lite själv i fram[…]

1986 GLT kamdrivning

Kolla spännhjulet och spännanordningen n[…]

Hej. Är det denna du söker:https://www.s[…]