NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DanneF
Hej!

Jag har precis lyckats med att tappa bort bilnyckeln till min volvo v50, vet inte hur jag lyckas men borta är den, som tur står bilen i låst bur.

någon som vet vad volvo kan ta för en ny nyckel till V50?
av DanneF
det ringde precis en person som sa att hon hittat min bilnyckel :D wohoo! hurra för ärliga personer!
av Christian_m
DanneF skrev:det ringde precis en person som sa att hon hittat min bilnyckel :D wohoo! hurra för ärliga personer!
Snåla nu inte på hittelönen ;-)
av DanneF
tyvärr är jag en fattig ungdom, men en bukett tulpaner fick hon iallafall, ja ska fasen köpa trisslott nu iallafall :)
Användarvisningsbild
av wendtan
En fattig ungdom som kör bilmodell som lanserades 04 :wink:
av Christian_m
wendtan skrev:En fattig ungdom som kör bilmodell som lanserades 04 :wink:
Inte undra på att CSN kritiseras för de låga studentlånen nuförtiden, de täcker ju inte ens ägandekostnaderna för en MY08 :lol:
av DanneF
wendtan skrev:En fattig ungdom som kör bilmodell som lanserades 04 :wink:
04.. pfft, jag kör då en 06a :P

V50 1.8Flexifuel som jag ägt sen ny, dock så har jag nästan inte råd att äta nu när ja flyttat hemifrån, så de gäller att prioritera ;)
av Christian_m
DanneF skrev: V50 1.8Flexifuel som jag ägt sen ny, dock så har jag nästan inte råd att äta nu när ja flyttat hemifrån, så de gäller att prioritera ;)
Fast det där har ju varit uppe för diskussion även tidigare, att etanoldrivna bilar indirekt leder till ökad svält i världen.

;-)

Får undersöka om jag hittar någon[…]

Vad läser du felkod med?

Igår fick det bli byte av spolarna på […]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]