NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Som topic. Har ni i såfall fått något leverans datum.. Min v50 ska leveraras v5..

M.v.h mojja
Kostas skrev:Idag kollade jag på min bil i produktionen. Status: Den byggs :) :)
Samma här! Plus att de flyttat leveransvecka från 5 till 4! Wohoo! Fast jag har ju inte beställt en d5:a, utan flexifuel.....

Uppdatering: Den gick från Status: Den byggs till Status: Den är färdigbyggd på en förmiddag. Helt fantastiskt!
Dennisen skrev:
Kostas skrev:Idag kollade jag på min bil i produktionen. Status: Den byggs :) :)
Samma här! Plus att de flyttat leveransvecka från 5 till 4! Wohoo! Fast jag har ju inte beställt en d5:a, utan flexifuel.....

Uppdatering: Den gick från Status: Den byggs till Status: Den är färdigbyggd på en förmiddag. Helt fantastiskt!
Ja nu är bilen färdigbyggd men nu har de flyttat fram leveransen från v.6 till v.7. Deprimerande. :( Undra varför?
Om den är färdigbyggd redan nu, ska det då behövas ytterligare EN HEL MÅNAD innan jag får den........
Sanslöst!!
Kostas skrev:Ja nu är bilen färdigbyggd men nu har de flyttat fram leveransen från v.6 till v.7. Deprimerande. :( Undra varför?
Om den är färdigbyggd redan nu, ska det då behövas ytterligare EN HEL MÅNAD innan jag får den........
Sanslöst!!
Merkelig....min 2.0D har også leveranse v7, men den står fortsatt bare på steg 1 (Din Volvo V50 är orderlagd).
XC90_Executive skrev:Prata med era säljare istället, för att få ett exakt datum när bilen anländer till ÅF.

Den på internet kan man inte lita på till 100%.
Jag pratade med min säljare idag, och fick besked om att bilen är klar och kommer att vara i Sverige inom en vecka. Sedan ska den transporteras från Göteborg och vidare till Stockholm för leverans till mig ca slutet av januari. :-K
Dennisen skrev:
XC90_Executive skrev:Prata med era säljare istället, för att få ett exakt datum när bilen anländer till ÅF.

Den på internet kan man inte lita på till 100%.
Jag pratade med min säljare idag, och fick besked om att bilen är klar och kommer att vara i Sverige inom en vecka. Sedan ska den transporteras från Göteborg och vidare till Stockholm för leverans till mig ca slutet av januari. :-K
Ja o vecka 4 är ju i slutet av januari så stämmer ju uppgiften på nätet i ditt fall :wink:

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]