NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Da ble det endelig Volvo på oss!!

Passion Rød (612) 08 V50 2,0D Kinetic med R-Design, Sportsunderstell, Bi-Xenon, Kurve/tåkelys, Laminerte sideruter, Premium Sound, Ryggesensor, Regnsensor, El. førerstol, kompass i speil, El. barnesikring, AV/På bryter for airbag, Parkeringsvarmer med timer, brilleholder, koppholder i armlene bak, integrerte barneseter, speil med bakkebelysning, 12V i bagasjerom, Alarm,

Bestillte den 03.12 og levering er satt til uke 7

Venter i spenning!!
Senast redigerad av 1 afloyas, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av hozz
Grattis till köpet och välkommen till forumet.
Vecka 7, det blir till att vänta det :)
Användarvisningsbild
av Fraz
Grattis till köpet!
Hoppas du blir nöjd..
/Fraz
av afloyas
Har hatt 15 forskjellige biler fra VAG i løpet av 11 år, så det blir spennende...

Får den levert med 17" vinterhjul og kjøper sommerhjul selv. Lurer på BBS CH i 8x18. Skal få montert solfilm på 7 vinduer. Har bestillt Xenon-kit til tåkelys. Takrails skal lakkeres i samme farge som speil. Tror den kan bli snygg.

Noen som har et bilde av V50 i rød og R-Design?
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Verkar inte så, jag måste säga att folk här är väldigt dåliga på att lägga upp bilder på sina bilar, Så jobbigt är det faktiskt inte, har någon en bild på sin bil kan jag hjälpa er med att lägga uppd en här. Det är bara att pma
av Kluster
Väldigt snygg! :-)-) Den röda färgen passar väldigt bra! :)

Får själv min nya V50 2.0D Business Edition nu på söndag! Titanium grå metallic, takspolier, bi-xenon, 17" Spartacus :D
av afloyas
FiddeUBC skrev:nästan så att jag gråter...
Hur tycker du premiumsound låter?
Vet ikke om Premiumsound er verdt prisdifferansen mellom seg og High Performance, men det låter jo bra. Litt avslørende på dårlige innspillinger...
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]