NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Patcy
Jag ska hämta bilen nästa vecka (B)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Grattis!! vol:-) (D)

Automat?

Du lägger väl upp bilder sen? (:-)

/Kalle
av Patcy
Ja, en automat. Silver metallic, mörk grått läder, spoiler, zaurak fälgar och lite annat smått o gått.

Självklart kommer det bilder :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
ok, blir nog superfint de där.

/Kalle
av agb007
Tisdag nästa vecka kommer min.

Fick vänta 1 1/2 vecka från det att bilen anlände tills jag fick tid att byta.
Har varit lätt störd på den extra vänte tiden.
av Patcy
varför så lång väntetid?

själv kom bilen till återförsäljaren denna veckan, dom ringde igår...
av Patcy
oj, såg lite fel, 1,5 vecka var det inte 1,5 månad...
av agb007
Det som störde mig var att den kom under vecka 41 och jag räknade med att få den vecka 42.
De ringde på tisdagen i vecka 41.
Men i och med att jag har inbyte så skulle den kollas en extra gång och det behövdes det "verkstadstid" och det fanns inte förrän nästa tisdag.

Det är ett j-vla tryck på att tillverka bilar snabbt men sen kan de stå en 1 1/2 vecka och vänta på "verkstadstid"

Lätt störande
av Dennisen
..så att jag nästa gråter. Jag får vänta tills mitten av december på min V50 1.8F Summom metallic black.....
Alla säger att "det blir väl en fin (h)julklapp, men det är tragiskt lång leveranstid!!
Användarvisningsbild
av Phyxius
Dennisen skrev:..så att jag nästa gråter. Jag får vänta tills mitten av december på min V50 1.8F Summom metallic black.....
Alla säger att "det blir väl en fin (h)julklapp, men det är tragiskt lång leveranstid!!
När beställde du då? Själv så beställde jag i slutet av augusti och får vänta till mitten av december.
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har xc60 MY26 kylt handsfack?

Kylvätska till 740 b230f

Tänk på att du tömmer hela systeme[…]

Xc60 My26 T6 230v laddare

Det laddas automatiskt.

Tid för service - volvo s60 2017

Motorn lär hålla men försäkri[…]