NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av foiltech
Går och väntar på v50 2.0d summum,min tanke va ta bort railsen,tycker det ser snyggare ut utan.Men enligt min bilförsäljare så måste man ha täcklister och dom kostar 2000 spänn :shock: och om jag väljer att ta bort dom i option så kostar det inget,men då får jag inga rails med bilen villket också är surt för man vet ju aldrig arrrgh hur skulle ni göra :?:
av sarkostik
Jadu jag skulle nog ha rails, tycker V50 är snygg med det
Men men... alla har vi olika smaker.

/Olle
av foiltech
sarkostik skrev:Jadu jag skulle nog ha rails, tycker V50 är snygg med det
Men men... alla har vi olika smaker.

/Olle
mm precis,tanken va ta med rails och sen se villket jag gillade mest,trodde inte att täcklister skulle kosta så mycket :shock:
Användarvisningsbild
av Evil Angel
kanske blir svårsåld utan rails när många vill ha det men jag är helt inne på din linje jag tycker oxå det är snyggt utan men fråga säljaren om han kan lösa det för dig att du beställer utan rails och att du kan hämtar ut ett par i kartong istället. :lol: jag menar dom kostar ju 0:- att ta bort och dom kostar 0:- att få med :shock:
av foiltech
Evil Angel skrev:kanske blir svårsåld utan rails när många vill ha det men jag är helt inne på din linje jag tycker oxå det är snyggt utan men fråga säljaren om han kan lösa det för dig att du beställer utan rails och att du kan hämtar ut ett par i kartong istället. :lol: jag menar dom kostar ju 0:- att ta bort och dom kostar 0:- att få med :shock:
He he smart Evil,det måste han ju gå med på +att jag får täcklisterna gratis då :D
av GrandDanoise
Skulle nog göra allt för att få bort railsen! Ser mkt slankare ut utan dom!
Sen fattar jag inte vitsen med rails, man måste ändå ha räcken... :roll:

/D
Användarvisningsbild
av Evil Angel
foiltech skrev:
Evil Angel skrev:kanske blir svårsåld utan rails när många vill ha det men jag är helt inne på din linje jag tycker oxå det är snyggt utan men fråga säljaren om han kan lösa det för dig att du beställer utan rails och att du kan hämtar ut ett par i kartong istället. :lol: jag menar dom kostar ju 0:- att ta bort och dom kostar 0:- att få med :shock:
He he smart Evil,det måste han ju gå med på +att jag får täcklisterna gratis då :D

Nämn det inte för han så kanske han inte tänker på det 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
Vad kostar ett par nya rails??? Om du nu ångrar dig och det inte går att lura försäljaren :wink: :wink:
av foiltech
grammse skrev:Vad kostar ett par nya rails??? Om du nu ångrar dig och det inte går att lura försäljaren :wink: :wink:
Vet inte det är ju silver rails på summum så dom är säkert dyra att köpa lösa.Kanske är bättre och ta smällen på 2000 och ta täcklisterna efter åt,jäkligt dyrt bara för lite plast,men säkert billigare än railsen ??:-/
av Kelvin
Om man väljer bort rails, kan man sätta dit dom i efterhand? Eller är det kört? Ska beställa en V50 momentum och tycker svarta rails ser tråkigt ut, dessutom har jag inte använt takräcke på 15 år. Eller kan man köpa " vanliga" takräcken? om man nu behöver lasta på taket. Inte världens viktigaste frågor iofs, men man blir besatt av att välja "rätt" (:-)
XC40 Reacharge Twin motor

Ja du har säkert läst mina inlägg m[…]

Tror du inte din bil klarar en tvärnit fr&a[…]

Hej! Upptäckte när jag städade bile[…]

Felkod P0420 Volvo v70 T4F-12

Nope, men det är det jag tror också att[…]