NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av plamek
På min nya D5:a fungerar telefonen sämre än på min -05 2,0D jag hade tidigare:
1. Ringsignalerna är nu bara sju till antalet mot fjorton i min tidigare bil, och den jag hade tidigare finns nu tyvärr inte med. Inget direkt problem kanske, men ändå...
2. Meddelandesignalen för SMS låter verkligen HÖGT! Jag rycker till när den piper... Kan man dämpa den till lagom nivå i mjukvaran?
3. Luren har hela tiden ett surrande bakgrundsljud, så var det inte heller i min förra bil.
Är det någon ide att besvära verkstaden med dessa triviala problem?
Kan man ladda in mjukvaran som fanns i årsmodell -05?
av mojja
plamek skrev:På min nya D5:a fungerar telefonen sämre än på min -05 2,0D jag hade tidigare:
1. Ringsignalerna är nu bara sju till antalet mot fjorton i min tidigare bil, och den jag hade tidigare finns nu tyvärr inte med. Inget direkt problem kanske, men ändå...
2. Meddelandesignalen för SMS låter verkligen HÖGT! Jag rycker till när den piper... Kan man dämpa den till lagom nivå i mjukvaran?
3. Luren har hela tiden ett surrande bakgrundsljud, så var det inte heller i min förra bil.

Vilka ilands problem.. Hoppas att det löser sig. Saker o ting ska ju bli bättre med tiden o inte sämre tycker man,

M.v.h mojja
Användarvisningsbild
av elmuppo
plamek skrev:På min nya D5:a fungerar telefonen sämre än på min -05 2,0D jag hade tidigare:
Man kan inte ladda in gammal mjukvara i en nyare telefon.

Då din bil är ny så tycker jag att du ska vända dig till
företaget du köpt bilen av, så får de lösa dina problem.

//Branx

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]