- Idag, 21:48
#1630437
Hej,
Volvo s40 2006 som bara sprutar spolarvätska på munstycket som sitter på förarsidan.
Har bytt båda munstyckena samt tkorsningen som sitter vid den på passargerarsidan, jag har även provat bända denna men får det inte att fungera.
Någon som har tips på vad detta kan bero på?
Volvo s40 2006 som bara sprutar spolarvätska på munstycket som sitter på förarsidan.
Har bytt båda munstyckena samt tkorsningen som sitter vid den på passargerarsidan, jag har även provat bända denna men får det inte att fungera.
Någon som har tips på vad detta kan bero på?
- By ferdinand64