- lör 16 sep 2023, 13:56
Skölden vänster fram har släppt och snurrar med hjulet
Dessa brukar sitta som tralala och man drar sönder de små skruvarna eller drar av dem.
Har nya sköldar men risken är väl överhängande att de inte släpper jättefint
Säger bilprovningen något om man saknar en bromssköld?
Har en tid närapå nu, men om de inte sväljer det ska jag boka om. Måste besikta innan sista oktober så tid på mig.
Men måste man ha en så bör jag boka om, har beställt gängverktyg o utdragsgrejjer så man kan reparera om man drar sönder fullständigt men hinner inte få dem innan besiktningstiden.
Tänkte således inte köra utan forever, klurade mest om de blir en 2;a så är de onödigt att besikta på tiden jag har bokad.

Dessa brukar sitta som tralala och man drar sönder de små skruvarna eller drar av dem.
Har nya sköldar men risken är väl överhängande att de inte släpper jättefint
Säger bilprovningen något om man saknar en bromssköld?
Har en tid närapå nu, men om de inte sväljer det ska jag boka om. Måste besikta innan sista oktober så tid på mig.
Men måste man ha en så bör jag boka om, har beställt gängverktyg o utdragsgrejjer så man kan reparera om man drar sönder fullständigt men hinner inte få dem innan besiktningstiden.
Tänkte således inte köra utan forever, klurade mest om de blir en 2;a så är de onödigt att besikta på tiden jag har bokad.
If you can´t convince them - confuse them!
Vida/Dice finns i Sundsvall om du behöver hjälp med utläsning...
Vida/Dice finns i Sundsvall om du behöver hjälp med utläsning...