- tis 10 apr 2007, 00:20
Hej allihopa,
Detta är mitt första inlägg på forumet.
En kort presentation om mig.
Man, gift, två barn, jobbar med mekatronik inom elektronikindustrin, har stort intresse för bilar, är inte märkesbunden men har en egen rangordningslista över vilka bilmärken jag gillar. Volvo ligger ganska bra till på min lista.
Nu till min fråga.
I torsdags beställde jag en V50 1,8f summum. Till min glädje skulle jag få en 2008-års modell men säljaren kunde inte svara på min fråga hur de nya 17-tums fälgar "Spartacus" skulle se ut. De har inte fått 2008-års broschyr ännu.
Är det någon på forumet som har en bild eller vet hur fälgarna ser ut?
Jag undrar också om performance-steron är någon att hänga i julgranen eller om man ska uppgradera till high performance?
Är det värt att ha soltak? Hur stor glädje/nytta kan man tänkas ha?
Jag har ungefär en vecka på mig att göra ändringar innan ordern låses.
Detta är mitt första inlägg på forumet.
En kort presentation om mig.
Man, gift, två barn, jobbar med mekatronik inom elektronikindustrin, har stort intresse för bilar, är inte märkesbunden men har en egen rangordningslista över vilka bilmärken jag gillar. Volvo ligger ganska bra till på min lista.
Nu till min fråga.
I torsdags beställde jag en V50 1,8f summum. Till min glädje skulle jag få en 2008-års modell men säljaren kunde inte svara på min fråga hur de nya 17-tums fälgar "Spartacus" skulle se ut. De har inte fått 2008-års broschyr ännu.
Är det någon på forumet som har en bild eller vet hur fälgarna ser ut?
Jag undrar också om performance-steron är någon att hänga i julgranen eller om man ska uppgradera till high performance?
Är det värt att ha soltak? Hur stor glädje/nytta kan man tänkas ha?
Jag har ungefär en vecka på mig att göra ändringar innan ordern låses.