NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
jag har aldrig tyckt ila om C30, men vist tyckte man den såg lite udda ut ibörjan.
Nu har jag faktiskt vantmig & tycker att den är Rigtigt läcker! Den har ju lite "utstrålning" den försvinner ju inte i mängden direkt.

Vad tycker ni andra?
Användarvisningsbild
av Mr B
Mycket snygg! Hade varit fin på uppfarten bredvid 480:n...
av Hellrider
CarMan skrev:jag har aldrig tyckt ila om C30, men vist tyckte man den såg lite udda ut ibörjan.
Nu har jag faktiskt vantmig & tycker att den är Rigtigt läcker! Den har ju lite "utstrålning" den försvinner ju inte i mängden direkt.

Vad tycker ni andra?
Japp håller med,spec med lite sköna kjolpaket å dubbla pipor
av Frigge
Hellrider skrev:
CarMan skrev:jag har aldrig tyckt ila om C30, men vist tyckte man den såg lite udda ut ibörjan.

Vad tycker ni andra?

Ja jävlar vad fin man kan göra den bilen.
på Serviceskolan har hade dom en utställningsbil sist jag var nere som var sänkt (med klammor visserligen :lol: ) men snyggt som attan var det.
den hade även kjolpaketet. Riktigt läcker faktiskt, ska bli kul o se om den kommer som AWD oxå.
av Hellrider
Frigge skrev:
Hellrider skrev:

Vad tycker ni andra?

Ja jävlar vad fin man kan göra den bilen.
på Serviceskolan har hade dom en utställningsbil sist jag var nere som var sänkt (med klammor visserligen :lol: ) men snyggt som attan var det.
den hade även kjolpaketet. Riktigt läcker faktiskt, ska bli kul o se om den kommer som AWD oxå.
japp det var den jag syftade på,,,den hade dubbla pipor också!
Användarvisningsbild
av CarMan
jag hade faktiskt förväntatmig mera tillbehör! tycker att det var lite fattigt i tillbehörskatalogen.
av Hellrider
CarMan skrev:jag hade faktiskt förväntatmig mera tillbehör! tycker att det var lite fattigt i tillbehörskatalogen.
Tja,har inte kollat,men innan så sa dom ju att det skulle bli späckat med tillbehör.
Det kommer väl säkert mycket mera efterhand som den lanseras ordentligt.Jag tror den kommer bli en riktig succe iaf!
Användarvisningsbild
av CarMan
ja bilan bör bli succe ! den är ju toppen.
av Frigge
CarMan skrev:ja bilan bör bli succe ! den är ju toppen.
Den blir säkert populär, konstigt vore annars :roll:
skulle väl vara priset då kanske :(
Vuxen i 3e sätesraden XC90

Om Sharan har mer plats? Vi åkte 7 pers i en[…]

3-cylindriga som finns i XC40? Sedan tänker j[…]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

På min 745-a byttes kompressorn (till en beg[…]

ok, lite som jag misstänkte då.......