NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av P210
Priset ligger ungefär i det intervall som en bilhandlare föväntas ta för den bilen, jmfr bilpriser.se

Det står att den har inbyggd telefon (med eget simkort då?) för den saknar två rattknappar till bluetoothshanfree på högersidan av ratten, däremot har de missat att det är värsta stereon i - Premium Sound med mittkanal/Dolby 3.1/Surround och med digital förstärkare på 5x130Watt, mumma!
Däremot är ju T-Tec materialet i förarstolen sprucket (de svarta är inte skinn...) standardfel som du borde klaga på, rejält prisavdrag eller få lagat, R-designklädseln är inte lätt att hitta begagnad/på skroten...
av Graaf91
Vilket pris kan man begära? Är riktigt dålig på bilar. Hur vet du att det är premium sound? Har inte High performance dynaaudio logga på panelen sådär?
av Lövet
3 fysiska ägare totalt. Senaste killen 31år gammal och haft bilen ett år. Inget konstigt i ägarhistoriken iaf.

I mitt tycke är bodykitet fullständigt gräsligt och förstör hela bilen men det är ju en smaksak. Bästa med det är att det går att lacka om.
av Graaf91
Lövet skrev:3 fysiska ägare totalt. Senaste killen 31år gammal och haft bilen ett år. Inget konstigt i ägarhistoriken iaf.

I mitt tycke är bodykitet fullständigt gräsligt och förstör hela bilen men det är ju en smaksak. Bästa med det är att det går att lacka om.
Tycker det gråa är svinfult med men hade tänkt lämna in och lacka de delarna till samma färg som bilen!
av Lövet
Bra val!
Användarvisningsbild
av crumpets
Det står ju dynaudio på mittenhögtalaren, då är det bästa ljudsystemet. Om stolarna är i bra skick ännu så finns det ju inte så mycket att klaga på. Annars vet ju bara du vad det är värt för dig att ha perfekta stolar.
Användarvisningsbild
av ThomasT
Graaf91 skrev:
Lövet skrev:3 fysiska ägare totalt. Senaste killen 31år gammal och haft bilen ett år. Inget konstigt i ägarhistoriken iaf.

Tycker det gråa är svinfult med men hade tänkt lämna in och lacka de delarna till samma färg som bilen!
Färgen på bodykittet är en god ursäkt för prut, det är som du säger skitfult och de flesta är nog inte sugna på att lacka om.

.
Användarvisningsbild
av P210
Graaf91 skrev:Vilket pris kan man begära? Är riktigt dålig på bilar. Hur vet du att det är premium sound? Har inte High performance dynaaudio logga på panelen sådär?
Det är bara Premium Sound som har mittkanal och Dynaudiohögtalarna. Sedan ser du det på extra diskanthögtalare högt upp på dörren vid backspeglarna.
Trasig taklucka

Du kan ju täta med svart silikon tätning[…]

Volvo 440 Överhettar

..Ny termostat samt fyllt på vatten Hj&a[…]

Algerna har inte kommit till pumpen. De borde fast[…]

Jag fick den tillslut kalibrerad och allt ser ut a[…]