NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av v50chrill3
Har en vad jag tror är en v50 2.0d r-design men har svart helskinn och inga sportpedaler som är så snyggt...Är det ingen äkta eller fanns det oilka versioner..?
Användarvisningsbild
av Perra83
Alla R-Design har sportpedaler, gråa backspegelkåpor och blåa mätartavlor. Stolarna behöver inte vara märkta med R-Design. Sportchassi är tillval.
Användarvisningsbild
av grillchips
Pedalerna är bara ett gummiöverdrag och det kan ju vara så att föregående ägare inte gillade dom, jag märkte stor skillnad i feeling när jag bytte mina originalpedaler till r-design men snarare till det bättre. En ny uppsättning sportpedaler kostar nog en 800kr nya eller så.

Så, du har ju allt annat som är typiskt för r-design så du behöver inte oroa dig. Har du sportratten med r-designemblem i nederkant och växelspaksknopp med alu-inlägg?
Användarvisningsbild
av grillchips
Tjusig kärra! Men jag tycker allt att du behöver montera originalvingen på bakluckan, det gör mycket för utseendet.

Här har vi en med helskinn i svart, de är inte vanliga men de finns:
http://www.blocket.se/malmo/Volvo_V50_D ... ?ca=11&w=3
Användarvisningsbild
av grillchips
Den som plockar den där ratten åt mig får... öh. Betalt för ratten, lite extra ölpengar på kontot och ett hedersomnämnande i mina garage-trådar. :P

Många V50 som dykt in på bildelsbasen det senaste med både sportpedaler, r-designratt osv. Sjukt drygt att JB ligger 40+ mil bort.
Användarvisningsbild
av grillchips
Det händer men inte ofta de trillar in i webshoppen på bildelsbasen. Och jag är 99% övertygad om att de som finns på JB's hemsida är plockade sedan läääänge. Folk hänger ju på låset där för att göra bra deals. Jag var där i påskas och skulle plocka lite delar, hade rekat på deras hemsida innan vad för objekt som fanns inne och allt smarrigt var såklart redan borta, fast jag fick ändå med mig det jag behövde som är "mest" svåråtkomligt på begagnatmarknaden.

Men kolla runt lite på ebay, blocket och tradera. Plötsligt händer det, jag köpte mina på blocket för... 200?
Annars om du inte är lika snål som jag: http://shop.bildeve.se/sportpedaler-p-157-c-508.aspx

Det är det lilla start/stopp batteriet. Du ka[…]

OM RYSSEN KOMMER

trump.jpg Då har vi väl fått s[…]

Det är den gamla som jag försöker f[…]

..och ett antal till vändor blev det fram och[…]