NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,

sugen på att piffa upp min v50 2.0D, men lite spoilerkit, men ett kit på bilia kostar 11 tkr, lite dyrt tycker jag. någon som har nåt bra förslag? jag kan montera själv och dyl. men måla dom vet jag inte om jag klarar.

jag har kollat runt lite på bildelskatalogen.se etc, men det är lite kryptiskt där tycker jag. behöver en renodlad site, där kit finns, eller begagnat.
silverfox skrev:Hej,

sugen på att piffa upp min v50 2.0D, men lite spoilerkit, men ett kit på bilia kostar 11 tkr, lite dyrt tycker jag. någon som har nåt bra förslag? jag kan montera själv och dyl. men måla dom vet jag inte om jag klarar.

jag har kollat runt lite på bildelskatalogen.se etc, men det är lite kryptiskt där tycker jag. behöver en renodlad site, där kit finns, eller begagnat.
monteringen klarar du själv.
silverfox skrev:Hej,

Visst är det mycket pengar men ändå inte så farligt dyrt med tanke på kvalitet m.m jämför man med vad spoilerpaketet kostade till 740 -90 kostade nytt så är det inte så farligt :P (20000:-)
av silverfox
ok, så, om man vill få rätt färg, och rätt delar, så kanske det enda stället att köpa det ifrån är från volvo direkt, eller via bilia/volvoåterförsäljare?
Användarvisningsbild
av V50AWD
mitt bodykit är till salu, silver 426.
av McDonald
V50AWD skrev:mitt bodykit är till salu, silver 426.
pris???

M
Användarvisningsbild
av V50AWD
9000:- komplett med förlängda ändrör.
av silverfox
Jag har också silvermetallic, v50.

varför ska du sälja din? har du skaffat en nyare, mer stylade?

9000 är bra. hmm, låt mig tänka på det.
Användarvisningsbild
av V50AWD
Jag ska byta bil senare i höst och försöker sälja lite av lite prylar, så enkelt är det.
av Frode_norge
Bodykit er dyrt. Kjøpte kit 426 sølv.... med montering 17500SEK!! Finnes det ikke uorginale løsninger?

Det är inga 12V sensorer.

Enligt instruktionerna så ska man koppla bor[…]

Lossa dörrhandtag volvo v70 2013

Houdi, lossade handtaget på förarsidan […]

Japp, prick på. Röd, R-design, svart gr[…]