- ons 02 sep 2015, 11:04
Nej den sträckan är ju inte alltid i särskilt bra skick ;)
Jag är/har väl även jag varit en förespråkare för dubb, är ju uppväxt på landet :)
Men tror att utveckligen kan ha kommit ikapp och att min syn på saken kan vara lite föråldrad :)
Ska försöka sätta mig in i de färskaste testerna som är gjorda och försöka bilda mig en uppfattning.
grillchips skrev::lol:
Lätt-tvättade fälgar är underskattade, jag har konstaterat att jag aldrig igen kommer köpa fälgar med miljarder ekrar. Mina Dotz Roadster tar fan längre tid att tvätta än själva bilen.
Jag förespråkar alltid dubbar men har ingen större erfarenhet av dubbfritt annat än i jobbet och även här i Stockholms innerstad är det långt ifrån alltid guld och gröna skogar. Och vägen från Karlsborg in mot Skövde och vidare mot Göteborg är väl inte helt tipp topp jämt?
Tycker sträckan Skövde->Göteborg är kass rakt igenom jämfört mot Stockholm->Skövde.
Nej den sträckan är ju inte alltid i särskilt bra skick ;)
Jag är/har väl även jag varit en förespråkare för dubb, är ju uppväxt på landet :)
Men tror att utveckligen kan ha kommit ikapp och att min syn på saken kan vara lite föråldrad :)
Ska försöka sätta mig in i de färskaste testerna som är gjorda och försöka bilda mig en uppfattning.

- By StefanNkpg