- mån 06 jul 2009, 11:27
Mazda kör med den rakt av, till focusen så har ford modifierat den lite för att få till lite bättre köregenskaper.
Volvo, dom bygger om nästan hela plattan för att dels få bättre köregenskaper men framförallt för att få till krocksäkerheten. Jag vet då vilken jag skulle vilja sitta i när jag krockar...
dymotag skrev:Det är väl skoj att ni är nöjda med era överbetalda bilar med ford motorer och allt. Att vissa väljer att iställetför g till hedbergs och köpa i princip samma bil för billigare pengar kan inte jag stå för. Nästan alla som köper nya bilar är nöjda t.om. med hundai. Senare kommer problemen. Vissa mer och vissa mindre. Det är inte säkert att du och co kommer få problem, men ni har köpt bilar som är ford med volvomärket. Om ni hade köpt vanlig ford hade ni sparat massa pengar. Men som du sa det är tur att vissa köper nya bilar så att man kan köpa begangnat senare. :DJodå... Mazda ford och volvo har ju gemensam bottenplatta
Mazda kör med den rakt av, till focusen så har ford modifierat den lite för att få till lite bättre köregenskaper.
Volvo, dom bygger om nästan hela plattan för att dels få bättre köregenskaper men framförallt för att få till krocksäkerheten. Jag vet då vilken jag skulle vilja sitta i när jag krockar...