NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Orfeous
De är ju som sagt inviduellt vad man tycker :)
av LJN
-En försynt fråga, var tillverkas dom "andra" Xenon-kit,en?

Någon från branschen som är insatt i denna fråga?

Idag tillverkas långt mycket mer än man tror i lågpris-länderna i Asien.
Användarvisningsbild
av Orfeous
Jo, många saker idag tillverkas i kina :)
Användarvisningsbild
av vickan
Orfeous skrev:nu har jag fått min sats från radicast :)
vilka små och smidiga högspänningsomvandlare!

detta ska bli intressant ;)
små`? hum, kanske har nya sen jag beställde :roll: släng upp lite bilder när du har monterad dom, skulle du behöva hjälp så bara hojta till!!

själv väntar jag på nya dimljuslampor, har fått tag i resten av delarna för att smacka dit dimljus men inga lampor än som sagt..
Användarvisningsbild
av Orfeous
Ah, jag är också intresserad av dimljus.. fanns på skroten såg jag kompletta.
Vart har du fått tag i dina? vad kostar det?
Användarvisningsbild
av vickan
Orfeous skrev:Ah, jag är också intresserad av dimljus.. fanns på skroten såg jag kompletta.
Vart har du fått tag i dina? vad kostar det?
hittade ett par på blocket, och sedan fick jag köpa till ljusvred från skroten.. 1000 för dimljusen + kåpor, 425 för ljusvreden ink frakt, sedan tillkommer mjukvaran som jag inte har bestämt mig för var jag ska tanka hem den ifrån.. 135:- kostar den iaf, men beroende på vem som laddar ner den till din bil så kostar den runt 500 till... :evil: :roll:

så, kan du inte hittade någon som gör detta gratis, är det nästan ingen affär att köpa beg!
Användarvisningsbild
av Orfeous
aha..

lät drygt... de får bli en senare fråga.. hittade ett par nu på blocket med xenon men där var priset nästan femsiffrigt :D

Ska bli intressant detta med konverteringen. Måste köpa bakrekåoprna på volvo först och borra. kostar 50kr/st
Användarvisningsbild
av vickan
Orfeous skrev:aha..

lät drygt... de får bli en senare fråga.. hittade ett par nu på blocket med xenon men där var priset nästan femsiffrigt :D

Ska bli intressant detta med konverteringen. Måste köpa bakrekåoprna på volvo först och borra. kostar 50kr/st
borra i dom du har och köp bara nya ifall du behöver=) kan ju berätta att det krvädes mycket våld för att få in den lilla gummabiten i det microhållet som det blir när man borra.. först stod jag där som ett fån men som kom jag på att det nog gick ändå 8)
Användarvisningsbild
av Orfeous
gummiringar brukar man kunna få in i de minsta hålen som finns :) de brukar gå att pula,trycka,böja o grejja :D
man måste ha lite hålvana ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]