-En försynt fråga, var tillverkas dom "andra" Xenon-kit,en?
Någon från branschen som är insatt i denna fråga?
Idag tillverkas långt mycket mer än man tror i lågpris-länderna i Asien.
Moderator: Moderatorer
Orfeous skrev:nu har jag fått min sats från radicast :)små`? hum, kanske har nya sen jag beställde :roll: släng upp lite bilder när du har monterad dom, skulle du behöva hjälp så bara hojta till!!
vilka små och smidiga högspänningsomvandlare!
detta ska bli intressant ;)
Orfeous skrev:Ah, jag är också intresserad av dimljus.. fanns på skroten såg jag kompletta.hittade ett par på blocket, och sedan fick jag köpa till ljusvred från skroten.. 1000 för dimljusen + kåpor, 425 för ljusvreden ink frakt, sedan tillkommer mjukvaran som jag inte har bestämt mig för var jag ska tanka hem den ifrån.. 135:- kostar den iaf, men beroende på vem som laddar ner den till din bil så kostar den runt 500 till... :evil: :roll:
Vart har du fått tag i dina? vad kostar det?
Orfeous skrev:aha..borra i dom du har och köp bara nya ifall du behöver=) kan ju berätta att det krvädes mycket våld för att få in den lilla gummabiten i det microhållet som det blir när man borra.. först stod jag där som ett fån men som kom jag på att det nog gick ändå 8)
lät drygt... de får bli en senare fråga.. hittade ett par nu på blocket med xenon men där var priset nästan femsiffrigt :D
Ska bli intressant detta med konverteringen. Måste köpa bakrekåoprna på volvo först och borra. kostar 50kr/st