NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av turbodream
Angående faktura så vet jag inte. Jag valde att betala direkt med kort men änsålänge har dom inte dragit några pengar så det lär väl göras i samband med utskicket.
Användarvisningsbild
av chrissofsweden
Vad tusan.. jag fick ett leveransdatum på 14-16 April :evil: :evil: :evil: What the hell! Ska jag vänta ut våren när den äntligen kommit...... :???: En månad och fyra dagars leveranstid är ju lite sådär..

:-(O)

/Christian
av jackoo
chrissofsweden skrev:Vad tusan.. jag fick ett leveransdatum på 14-16 April :evil: :evil: :evil: What the hell! Ska jag vänta ut våren när den äntligen kommit...... :???: En månad och fyra dagars leveranstid är ju lite sådär..

:-(O)

/Christian

Ne fy fan. HÄV KÖPET! handla nån annan stans, om du nu inte vill vänta.... men jag kommer inte vänta så länge, om de nu inte ligger 1 meter snö i mitten av april...

Jag tycker du ska handla nån annan stans.
av turbodream
Den långa leveranstiden är ju för att denna modell va ny för i år. Men visst känns det surt å vänta. Kanske ska ta och ringa dom själv på måndag och kolla så dom inte ändrat min tid också. Menar 1april då ska ju grejerna sitta på vill man ju :)
Användarvisningsbild
av s80
Själv körde jag med 18" Volvos medea fälgar ett tag och bilen osänkt.

sedan ville jag göra en förändring och då blev det sänkning + 19" monaco fälgar

Resultatet blev strålande anser jag.
av Diessel
Jag har 225/40-18. Man får lite storlek, det tar inte i när jag svänger, dessutom lite mer komfort.
av krämbulle
Nu ska vi se...

...hur dålig komfort är det i en V50 egentligen? Jag har åkt typ 1 km i en V50 och det var för typ 4 år sen, har åkt nyare A4 ett flertal säsonger nu med 19":are utan några som helst komfortproblem: motorväg, stadstrafik, grusväg, inga problem what so ever. Är V50:n så mycket obekvämare och stötigare än en Audi? Blir lite orolig, kanske skulle provkört innan man beställde?

ÄR 19" ett komfortproblem på en V50? Går nämligen i tankar angående vilka sommarfälgar man ska åka, hade tänkt köra 18" men lutar numer mot 19" i kombination med säkning. Kanske borde tänka om?

Och angående 19": vilka dimensioner/ET skall/kan man köra för att det inte ska innebära rena tekniksa problem med att det tar i skärmkanter etc?

//Johan
av turbodream
Fan nu fick jag ett mail från gummihuset att ny leverans är 14-16/4 :(

Jaja får väl ändra ordern till dom lite ljusare, fortfarande snygga fälgar tycker jag.
Senast redigerad av 1 turbodream, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Är en svets diffad låda på den o […]

Låter ju nog som lagerljud och om det inte t[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Jag tror också att allt är precis som d[…]

Om du orkar kan du leta i sprängskisserna p&a[…]