NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

t504 skrev:
t504 skrev:Jag fick punga ut med 4200 kr inkl. felsökning och ska allt ha
tillbaka vartenda öre .
Det gick att få tillbaka pengarna , de faxade kvittot till Gbg , dagen efter fick jag pengarna insatt på Volvokortet SKÖNT !

BRA GJORT VOLVO.
t504 skrev:
t504 skrev:Jag fick punga ut med 4200 kr inkl. felsökning och ska allt ha
tillbaka vartenda öre .
Det gick att få tillbaka pengarna , de faxade kvittot till Gbg , dagen efter fick jag pengarna insatt på Volvokortet SKÖNT !
Det var som jag tänkte att Volvo tog sitt ansvar, skulle varit väldigt konstigt om du inte fått igen den kostnad du haft!! :D
Hej på er Volvo Freak :) idag fick jag papper från Volvo personVagnar att min ska åtgärdas på deras bekostnad

Min är en S40N 06 2.4i den hade chassi nr som passa in mellan dessa 000001 och 168553 dessa siffror gäller endast S40N )

Här är Siffrorna som gäller V50 ----------- > 000001-169722
Har jobbat på volvo under ett par år och måste bara säga att vi har bytt och flyttat in styrenheten på alla bilar som har haft den gällande symtomen sedan flera år tillbaka ( garanti / goodwill eller vad man nu vill kalla det :-) ... men nu har nyheterna fått nys om det så då blir det ett jävla liv helt plötsligt ... så jag gissar att hälften av alla bilar som finns i sverige har redan få den bytt fått den bytt och flyttad ... så nu återstår "bara " dom som inte har fått något problem med boxen , så dom inte häller får det i framtiden ...

// Mvh Micke
Elpriset

Då va maj avklarad. IMG_0599.jpeg

Lite "service" på bilen! Fick p&a[…]

Snygga fälgar till V90 Cross Country

Tycker den fälgen ser riktigt bra ut! Dock […]

Hej, Behöver Er expertis :) Dottern har en […]