NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Orfeous
vickan, hur upplever du ljusskillnaden sommar som på vintern? något du stör dig på?
Användarvisningsbild
av vickan
Orfeous skrev:vickan, hur upplever du ljusskillnaden sommar som på vintern? något du stör dig på?
nopp, inget som jag har tänkt på iaf. Är faktiskt riktigt nöjd med ljuset, har hunnit bli ett par långfärder också. Väl ute mitt i ingenstans känner man verkligen av att ljuset är bättre än innan.

kan inget annat än rekommendera :wink:

Vad gäller skillanden var det något speciellt du tänkte på?
Användarvisningsbild
av henka35
LJN! Har du fått hem xenonkiten ännu? Lite nyfiken eftersom jag beställde två kit i lördags från dem.

Mvh Henrik
av LJN
-Nej, inga kit har anlänt än - det är långt till Kina....
Användarvisningsbild
av Orfeous
vart har ni beställt?
av LJN
Användarvisningsbild
av henka35
Mina kit var igår i Bejing. Få se hur länge det tar att få hem dem. Men för 580 kr/kit så kan jag faktiskt vänta några veckor =)
Användarvisningsbild
av Orfeous
580kr/kit var ju inte mycket.. är det ingen frakt? moms? skatt? osv.. tull?
räcker det inte med ett kit? varför beställa två?
av jumu01
Ni som beställer från http://WWW.VVME.COM skulle ni vara vänliga och höra av er efter ni installerat detta kit, angående om det uppkommit några problem men t.ex varning från instrumentpanelen att halvljuset är trasigt vidare om man behöver installera någon form av motstånd (relä).
:?:
Användarvisningsbild
av vickan
hmm.. Orsaken till jag beställde från radicast (funderade ett tag på xenonkungen) var inte riktigt för de var billigast, utan för att deras kitt var beprövade och inte av "kina" kvalité.

Inte sagt att vvme´s kitt inte kommer att fungera, men ni kanske får koppla in ett motsånd.?.?..

Har 2 st liggandes hemma som jag kan skicka ifall någon behöver :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]