- tis 02 okt 2007, 12:39
Då e jag med på noterna.
M.v.h mojja
Kostas skrev:Ok så du kommer få bilen leverarad m r-fälgarna + att du köper en uppsättning 18" till bilen och har kvar "orginal fälgarna:)mojja skrev:Har du fått något prelimenärt lev datum på din? Har beställt en snarlik bil utan r-design fast med summmum.Nu verkar det lösa sig ändå med Medea-fälgarna. Enligt en ganska säker källa så har Volvo slutat med dom för det såldes för få uppsättningar men de lyckades vaska fram en uppsättning ändå till mig. Känns väldigt bra.
Min beräknas till vecka 5 nästa år. Väldigt tjusig bil du annars beställt. Förstår bara inte en sak du offrar r-fälgarna o lägger till slantar för 18 tummare när du kan sälja dina r-fälgar för en fin slant o sedan lägga till o få vilka 18 som helst för dom pengarna sen.
Beställde själv en r från början men insåg sedan att jag inte skulle kunna leva med den färgsättningen på stolarna. kommer ändå montera r-design utvändigt på bilen så fort det går att beställa på reservdelar beställde iallafall sportratten o växelknoppen i alu..
M.v.h mojja
Jag förstår ditt resonemang om mina R-fälgar. Jag är kanske lite knasig men jag tänker behålla dom och montera dom på bilen till våren. Sen är det så att jag ska bila till grekland i sommar och vis av egen erfarehet så är inte vägarna alltid lämpade för den lägsta profilen där nere runt medelhavet så för att kunna resa dit med en riktigt grym bil utan att behöva gå ner till 17" så monterar jag Medea lagom till resan.
Jag tycker jag har tänkt ut detta riktigt bra.
Ang leveransen så har jag inte ens fått nån länk att följa än men jag räknar med nån gång i januari.
Då e jag med på noterna.
M.v.h mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul