- ons 10 mar 2010, 20:43
har gått klockrent att köra med 16" vinterdäcken, no problems at all.
Moderator: Moderatorer
jackoo skrev:Har idag ringt runt och kollat lite priser och då sa 4 av 5 personer att:Jag har också stillat mina sinnen och insett att 18" kommer också bli bra 8) Så idag lägger jag en beställning på ett par gråa R 18" 225/40
Jag/vi rekomenderar 18" istället för 19, ska man ha 19" bör man gå ner på 215/35/19 och 19" är stort.
18" är mer funktionellt och praktiskt. Risken är stor med 19 att dom kommer ta i inneskärmar.
Dock höll alla med om att 19" är fett och ser ballt ut.
Jag börjar vela lite och de lutar nästan åt 18" hållet...
Nån stoll som räknat på effektförlust och hur mycke slöare bilen blir med störra fälgar? :D
poseidon skrev:Faan, du lägger X pengar på 18" men ett HS har du inte råd att köpa...:-DD :-DD :-DD :-DD
Sorry för OT men du är så tyst när du spelar Christian.
poseidon skrev:Faan, du lägger X pengar på 18" men ett HS har du inte råd att köpa...HAHA.. PRECIS så säger mina polare till mig med ! :mrgreen:
Sorry för OT men du är så tyst när du spelar Christian.
chrissofsweden skrev:Nu har jag beställt ett par gråa R-fälgar med 18" 225/40 däck..-)
/Christian
chrissofsweden skrev:Nu har jag beställt ett par gråa R-fälgar med 18" 225/40 däck..Då får man gratulera :) Kommer nog bli jädra nice detta till våra bilar :p-)
/Christian
turbodream skrev:Dom blir som sagt, tvillingar :mrgreen:chrissofsweden skrev:Nu har jag beställt ett par gråa R-fälgar med 18" 225/40 däck..Då får man gratulera :) Kommer nog bli jädra nice detta till våra bilar :p-)
/Christian
Låter ju nog som lagerljud och om det inte t[…]
Om du orkar kan du leta i sprängskisserna p&a[…]