opA skrev:Ok !
Då blir det i vilket fall som helst ~12 mils körning med fjädrarna på innan jag kan komma till t.ex Volvo och göra en hjulinställning då det är så pass långt tillbaka till mig från Trollhättan ;)
Eller är det dumt att köra 12 mil utan hjulinställning ?
Det är troligtvis ingen fara, beror lite på hur mycket saker de lossat på...
Men camber och caster är fast både fram och bak så det är toe in/out som kan ändra sig. Om de inte lossat dessa så ska det inte stå helt galet.
På tal om priser så fick jag precis offert på att byta fjädrar/dämpare på helgbilen...
5625kr för bytet, och håll i er.... 5560kr för injustering!! Alltså 11200kr för bytet... visserligen görs även en cornerwight, men ändå... och detta är ändå en lite verkstad... väntar fortfarande på offert från märkesverkstaden...
EDIT: märkesverkstaden vill ha 13800kr för bytet, inte så stro skillnad mao...
8400kr för bytet, 2800kr för invägning och 2600kr för hjulvinklar...
.