- mån 09 dec 2013, 23:22
Jag tycker jag har provat alla möjliga sätt att ha munstycket på, utan nån vidare framgång. Senast jag tankade så lyckades jag låsa i första läget på pistolen. Men då går det 2l/min eller nått sånt. Är lite inne på om de skulle vara nått täpt avluftningsfilter eller nått sånt. Jag får försöka dra upp pistolen en liten bit nästa gång. De blir ju inga Pit stop tankningar direkt :???:
Peckham skrev:Men tråden va inte död iaf :Dcj84 skrev:Gammal tråd men jag undrar om de finns nån som har en lösning på problemet? Min 05a T5 är nästan omöjlig att tanka!
Riktigt gammal tråd du letat upp ;)
Men jag har samma problem och min lösning som precis alla andra i tråden är att dra upp munstycket lite och inte trycka i det helt!
Det är riktigt irriterande när det slår ifrån hela tiden, men som sagt, mitt enda tips är att inte stoppa in den för långt! :)
Jag tycker jag har provat alla möjliga sätt att ha munstycket på, utan nån vidare framgång. Senast jag tankade så lyckades jag låsa i första läget på pistolen. Men då går det 2l/min eller nått sånt. Är lite inne på om de skulle vara nått täpt avluftningsfilter eller nått sånt. Jag får försöka dra upp pistolen en liten bit nästa gång. De blir ju inga Pit stop tankningar direkt :???: