Moderator: Moderatorer
jhedin skrev:Hejsan!det låter väl som en trevlig bil men jag vet inte om rti´n är värd pengarna idag när det finns riktigt schyssta portabla rti att tillhandahålla plus att det finns mer funktioner i dom oxå te.x att man kan få upp vägar med fartkameror så den varnar för sådant.
Jag har beställt en V50 D5 Summum 2008 och undrar om det iPOD uttag som finns är samma som på 2006/2007. Har någon koll på det?
Jag valde dessutom RTI. Vet ej om jag tycker det är värt pengarna än.
Sedan valde jag bort 17" fälgarna och valde istället 16". Billigare däck och tystare gång. Var detta ett bra val?
Nivåreglering blir det också. Det är väl ett måste om man ska ha mycket last.
jhedin skrev:Hejsan!Som Evil Angel skriver, det är en AUX ingång, inte att att förväxla med iPod-ingång som är extrautrustning för ca 5000. Åtminstone om man tar den kombinerade USB/iPod anslutningen. Det kanske är något billigare om man väljer endast iPod- eller USB-anslutning.
Jag har beställt en V50 D5 Summum 2008 och undrar om det iPOD uttag som finns är samma som på 2006/2007. Har någon koll på det?
Jag valde dessutom RTI. Vet ej om jag tycker det är värt pengarna än.
Sedan valde jag bort 17" fälgarna och valde istället 16". Billigare däck och tystare gång. Var detta ett bra val?
Nivåreglering blir det också. Det är väl ett måste om man ska ha mycket last.