NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hertsh
Micce1980 skrev:Fördelen med att inte navigera med mobilen är väl med att samtal inte bryter navigeringen.
Nu vet jag ju varken vad du har för telefon eller hur du använder den för navigering, men på min iphone som jag parat via BT till XC70 MY12 eller XC60 MY16 så bryter inte samtal navigeringen när jag använder Waze. Jag pratar i samtal och navigeringen hörs i bilens högtalare samtidigt. Den jag pratar med hör inte navigeringen alls trots att ljudet går ut i bilens högtalare. Fantastiskt.
av jumu01
Haft GPS:en Garmin 3597 LMT, navigatorn är helt värdelös, ett litet land som San Marino klarade den inte och då den inte ens hittade i sitt hemland Tyskland var det dags att sälja eländet.

Bäst är Google maps, utomlands fungerar paddan mini med Navigon appen tillfredsställande. Jag hann prova Garminen och Navigon appen på samma resa, där Navigonen vart mest tillförlitlig, trots att båda kommer nu från samma företag, det känns lite konstigt.

Med en 7.9 tums skärm med X-grip hållare har man en otroligt bra överblick på kartan.
"Limp home mode" ?

Gåtan verkar vara löst, det verkar som […]

Från en lekman: Går inte bromsar p&ari[…]

B230fk saknar kraft

Det är nog flera saker i kombination på[…]

Spolning av automatlåda

Niemi bil i Luleå tog 5400:- sist för[…]