NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kostas
Instämmer med föregående talare.

BILDER!!! LÄGG IN BILDER PÅ ERA R-DESIGN-BILAR
Användarvisningsbild
av psycho4fun
Kostas skrev:Instämmer med föregående talare.

Håller med! Vore kul att se hur sjyssta bilarna blev .. :)
av mojja
psycho4fun skrev:
Kostas skrev:Instämmer med föregående talare.

Håller med! Vore kul att se hur sjyssta bilarna blev .. :)

Det kommer såg nu att min e defenetivt planerad i produktion. Så om en månad kommer bilder på min d5summum med utvändig r-desigen optik.. Ska ta massa bilder o lägga ut. O jag det e en special med den utvändiga r-optiken som jag dealar till mig genom min försäljare.

Längtar som sjutton tills bilen leverars..

M.v.h mojja
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jag måste säga att folk här är väldigt dåliga på att lägga upp bilder på sina bilar, Så jobbigt är det faktiskt inte.
Har någon en bild på sin bil kan jag hjälpa er med att lägga upp den här. Det är bara att pma mig...
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jag hittade bilder på en R-bil på blocket så jag passar på att slänga upp de här. Bilen är en 1,6D Brilliantblå metallic. Halvtaskiga bilder men ändå.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Hittade också bilder på en Electricsilvermetallic V50 med R-design T5a med summumutrustning. :wink:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av zod
Bild

Tok dette bildet (mobilkamera) på norges største bilmesse i november. En riktig fin r-design.
Bestilte likevel ikke R-design selv da jeg ikke kan eller vil ha slike seter. De hvite feltene må da bli utrolig raskt misfargede? På utstillingsmodellen hadde kantene allerede blitt grå.
For meg blir setene også for mye "GTI-styling" fra det glade 80-tall.
av rickardrules
Lovade bilder på min bil, men har tyvärr inte hunnit komma ut på en fotosession! Så här såg bilen ut när jag hämtade den, vinterfälgar monterade!
Återkommer med mer å bättre bilder.

Bild
Användarvisningsbild
av psycho4fun
rickardrules skrev:Lovade bilder på min bil, men har tyvärr inte hunnit komma ut på en fotosession! Så här såg bilen ut när jag hämtade den, vinterfälgar monterade!
Återkommer med mer å bättre bilder.

Bara att gratulera, ser jäkligt fin ut! :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC