- mån 31 jul 2006, 13:54
bilen funkar underbart.. jämt lite småfel men inget att haka upp sig på då verkstaden visat full förståelse o inte tjaffsat en seknud..
har problem med att en rem inte e spänd som den ska så den håller dom på med nu när jag skriver.
listerna runt rutan var lite repiga så dom beställdes samma dag jag fick bilen o ska bytas.
bakspoilern bulig upp till så en ny sådan är även det beställd..
annars underbar bil provat lite höga farter o den ligger som slickad med sportchassit o 17 tummarna..
sen måste jag säga att bilen e djävligt gå att köra trots att det e en disel motorn svarar underbart o går riktigt bra..
undra hur den kommer att vara med ett chipp i mmmm..
på onsdag tror jag det kommer att bli att montera bodykittet..
så än så länge e jag en väldigt lycklig ägare av en s40..
hur går det med din bil??
m.v.h mojja
har problem med att en rem inte e spänd som den ska så den håller dom på med nu när jag skriver.
listerna runt rutan var lite repiga så dom beställdes samma dag jag fick bilen o ska bytas.
bakspoilern bulig upp till så en ny sådan är även det beställd..
annars underbar bil provat lite höga farter o den ligger som slickad med sportchassit o 17 tummarna..
sen måste jag säga att bilen e djävligt gå att köra trots att det e en disel motorn svarar underbart o går riktigt bra..
undra hur den kommer att vara med ett chipp i mmmm..
på onsdag tror jag det kommer att bli att montera bodykittet..
så än så länge e jag en väldigt lycklig ägare av en s40..
hur går det med din bil??
m.v.h mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul