NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KenZoo
Just nu är jag på jakt efter en T5 för max 220,000:- växellåda spelar ingen roll.
det ramlar in några så småning om, jag försöker undvika dom första 2006 och söker från 2007,

Det som är gött tycker jag är att , jag har inte fixat pengarna från banken än, då kan jag ringa runt o jämföra utan att känna mig tvingad till nått köp,jag är sån som tar första bästa =) men denna gången ska jag bannemig hålla mig =)
Användarvisningsbild
av CabBO
Det är nu som du har chansen att jämföra bilar, ställa säljarna mot varandra och pruta på dom bilar som är tänkbart för dig att köpa. Ju längre ifrån dig du kan åka desto mer bilar att titta på. Jag tittade nog i 4 -5 månader på både nya och begagnade innan jag köpte en ny som jag ville ha. Sålde privat min S60 och Saab Cab så jag hade inget inbyte på Bilia. Lycka till med ditt bilköp.
Användarvisningsbild
av Jensen
Tänk på att Cab säsongen börjar snart och att det innebär att
det inte blir lika lätt att pruta då.
av KenZoo
tack för tipsen grabbar,

jag har hittat en som intresserar mig, T5 manuell.. skall åka imorn och kika på den,,,
Användarvisningsbild
av CabBO
Du får berätta hur det går för dig. Gärna lite bilder också när du köpt den du vill ha. Lycka till.
av KenZoo
Självklart,, låt mig få presentera min nya Volvo C70 T5 2006 Manuell =)

Handlarens bilder , har ej fått bilen än:

Bild
Bild
Bild

Utrustning: Allt det vanliga i SUMMUM paketet + Avtagbart drag, Bränsle-värmare,

Det som gjorde att det blev denna är Summum+dragkrok+bränslevärmare samt T5 motorn med manuell växellåda, priset också för den delen =) men det avslöjar jag inte här =)=)
Användarvisningsbild
av CabBO
Grattis :-)-)
av KenZoo
Tackar :)

Jag har en fråga dock,,,

Kan man få auto funktion på el-stolarna att den känner av vem som låser upp bilen så ställer den in sig efter den föraren???
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Grattis!

Ang. elstolen så är det beroende på vilken nyckel man öppnar med. Ni lagrar varsin position på stolsminnet. Sen har du en nyckel och din fru en nyckel. När du öppnar med din återgår den till din senaste position på stolen och vice versa. Så det gäller att hålla koll på vilken nyckel som är vilken för att det ska funka perfekt! :wink:
nackdelar med Running Boards

volvo 4.jpg

Ja det är inte helt enkelt, för det m&ar[…]

Sitter i lastutrymmet bak, här är en vi[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Motorlampan funkar den har tänds några […]