NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wendtan
Fellow skrev:Btw, kupegolvmatta för 1200 kr är det 4 golvmattor bara? Lite högt pris tycker jag?
Det är r-design mattorna som kostar 300 kr st ja. Fullt normalt pris för nya golvmattor i textil. Till min Bmw fd 330 Ci kostade dom 900 kr paret. Textilgolvmattor är kanske inte så kul o köpa från skroten.
Senast redigerad av 1 wendtan, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av wendtan
opA skrev:
wendtan skrev:Jag måste tipsa om bilias monterat o klart paket här: http://www.bilia.se/EPiUpload/sv/Campai ... o_2010.pdf
sportratt, pedaler, knopp samt mattor för 6000 kr monterat o klart :wink:
:-O)

Alla saker som jag är grymt sugen på att sätta in i min.. men fasiken, 6000 kr. *pust*
6 kkr är absolut en saftig summa, men det är faktiskt ett bra pris då montering ingår. Framförallt ratten är ingen picknik o byta ut själv med tanke på airbagen. Bara delarna lösa från reservdelar är dyrare än 6 kkr och då ingår inte montering.
Användarvisningsbild
av opA
wendtan skrev:6 kkr är absolut en saftig summa, men det är faktiskt ett bra pris då montering ingår. Framförallt ratten är ingen picknik o byta ut själv med tanke på airbagen. Bara delarna lösa från reservdelar är dyrare än 6 kkr och då ingår inte montering.
Men gäller detta på alla årsmodeller eller bara -10 , eller kanske bara från facelift och framåt ?
Användarvisningsbild
av wendtan
Sportratten har inte ändrats vad jag vet, så allt skall passa. Men det är självklart enklast att fråga bilia om detta. Tillbehörskatalogen är från 2010, det är allt som har med 2010 och göra.
Användarvisningsbild
av opA
wendtan skrev:Tillbehörskatalogen är från 2010, det är allt som har med 2010 och göra.
Slog mig då att det kanske bara gäller dom nya bilarna.. men får väl se vad som händer. 6000 är inget man bara kan slänga ut just nu.. hehe.
av HåkanS
Ratten kostar 1375:- på Bildelsbasen. Köpte min för 1 vecka sedan, med RTI. Enkel att montera om du följer monteringsanvisningarna som du enkelt kan ladda ner. Det enda du behöver är bra verktyg. Bits, skruvmejsel och hylsnyckel. Tar mindre än 1 timme att göra det hela. Kollade på Bilia i Malmö, och de skulle ha 600:- för att göra jobbet. Enkelt sparade pengar. Lycka till!
av frippe87
HåkanS skrev:Ratten kostar 1375:- på Bildelsbasen. Köpte min för 1 vecka sedan, med RTI. Enkel att montera om du följer monteringsanvisningarna som du enkelt kan ladda ner. Det enda du behöver är bra verktyg. Bits, skruvmejsel och hylsnyckel. Tar mindre än 1 timme att göra det hela. Kollade på Bilia i Malmö, och de skulle ha 600:- för att göra jobbet. Enkelt sparade pengar. Lycka till!
Jag kollade där idag oxå, det är många vanliga men hittade ingen med alu inlägg. står det något extra? art nr eller dylikt?
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]

Samma här dessutom dubbelskrock när det […]