NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
Faktum är att en takvinge faktiskt kan hjälpa. På min tidigare 9-5 Aero hade jag takvinge och bekanta har det inte på sin 9-5'a. Efter en resa där vi körde i kolonn 27 mil så var deras bils bakände betydligt skitigare än vår. Kanske inte så vetenskapligt men ändå kanske en liten indikation.... :)
Användarvisningsbild
av poseidon
Spoiler/takvinge lackad å klar kostar typ 3-5000 beroende på var i sverige å vilken färg. Tror du har hittat "mini"-spoilerserna som sitter standard på alla V50.
Användarvisningsbild
av StringerBell
Nu har jag ingen stor erfarenhet av Volvo, men jag tycker mig se betydligt mera igenmurade bakrutor på volvos större stationsvagnar. Jag har inte haft stora problem med smuts, och då har jag ändå kört sedaner tidigare.
av frippe87
poseidon skrev:Spoiler/takvinge lackad å klar kostar typ 3-5000 beroende på var i sverige å vilken färg. Tror du har hittat "mini"-spoilerserna som sitter standard på alla V50.
Nej det ser inte ut så på bilden, den ser ut som en vanlig takvinge. Ny fråga, är dessa svåra att montera?

[/quote] Är denna https://www.amazon.se/dp/B0[…]

Främre bussningar bakvagn V60?

Någon som köpt satsen, och har Art.nr?

Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]