- sön 17 jan 2010, 20:57
Jag köpte JBL's diskanter och satte i gallerna vid backspegeln. Enorm skillnad på efter och före. Kan verkligen rekommendera detta.
Moderator: Moderatorer
HåkanS skrev:Jag köpte JBL's diskanter och satte i gallerna vid backspegeln. Enorm skillnad på efter och före. Kan verkligen rekommendera detta.Kan du utveckla? Sitter det inget i de gallerna annars eller bytte du ut något?
Fellow skrev:Finns ingen lågnivåutgång på dessa bilar alls.'Subwoofer' finns ju som någon form av tillval. Hur drivs då den?
krämbulle skrev:Optisk signal via MOST nätverket.Fellow skrev:Finns ingen lågnivåutgång på dessa bilar alls.'Subwoofer' finns ju som någon form av tillval. Hur drivs då den?
//Johan
ThomasT skrev: Optisk signal via MOST nätverket.Tack för svar! Men jag är tyvärr helt lost (kan ingenting om bil-audio)! ??:-/
krämbulle skrev:Nej.ThomasT skrev: Optisk signal via MOST nätverket.Tack för svar! Men jag är tyvärr helt lost (kan ingenting om bil-audio)! ??:-/
Kan man utnyttja denna optiska signal på något vis för att eventuellt driva en eftermarknads sub.?
//Johan
"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]