NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Stack Bundles
grekoloo skrev:S40N kjolpaket kostar runt 8300:-, lack och montering tillkommer.
Vart fick du priset ifrån? volos återförsäljare?
av grekoloo
Stack Bundles skrev:
grekoloo skrev:S40N kjolpaket kostar runt 8300:-, lack och montering tillkommer.

Japp från Upplands Motor, Uppsala
av Stack Bundles
grekoloo skrev:
Stack Bundles skrev:

Japp från Upplands Motor, Uppsala

Fan vad nice då ver jag vart jag ska köpa mitt kjolpaket :D

Tack!
Användarvisningsbild
av sand3rs
Jag väcker och lånar tråden lite, för att få hjälp av er.

Ringde nämligen min volvoförsäljare idag för att höra om Bodykit på min c30. Har nämligen fått olika pris av olika försäljare.
Då min bil är svart har jag utgått från att bodykitet "måste" vara svart för att bli snyggt. Dock menade försäljaren att titaniumfärg passar utmärkt.
Jag har sökt men inte hittat bilder och är lite nyfiken på hur detta ser ut. Någon av er som har en uppfattning om detta?

Dessutom, är i valet och kvalet om det är värt 18000kr för bk:et (lackat och monterat) . Visst, mycket snyggare men samtidigt mycket pengar och frågan är ju om det helt enkelt är värt det, när man i mitt fall istället kan använda pengarna till att betala av lite extra på billånet.
Vad hade ni gjort?
Användarvisningsbild
av sand3rs
Japp, har svart met. ska googla javabrunt och se. som sagt, tror inte jag sett en svart c30 med BK med annan färg än svart.
av Lowe
[imgBild

Så här blev min solid svart 019.Tycker det är snyggast när allt lackat i samma färg som bilen.
Jag gav 12430 body kit med slutrör.3586 för takvingen. då monterade jag det själv.
Användarvisningsbild
av sand3rs
Riktigt snygg bil Lowe. Försöker intala mig själv att Skillnaden inte är "så stor" på en svart bil, att den är snygg ändå. Men skillnaden är ju tydlig.
Får ta mig en funderare och se vad jag kommer fram till.
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]