NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bebbe56
Någon somhar erfarenhet av Wellkept?

Har fått ett utskick därifrån.
3485:- för lackskydd, textilskydd och glasbehandling. Priset gäller max 2 mån gammal bil. Ord pris 4570:-
av jumu01
Tittade på deras hemsida, det gick dock inte att få fram om dom har garantier som tar över Volvos lackgaranti om du gör en lackkonservering hos dem!

Skulle nog ringa dem och fråga vilka regler som gäller hos dem???? :?:
av jumu01
Nu har jag gjort lackbehandlingen av bilen på Ditec, dom har gjort ett bra jobb.

Nu när det är rena göteborgsföret (inget ont åt Göteborg, trevlig stad) ute på vägarna har i Umeå med slask hela tiden och bilen tar inte åtsig av denna sörja, ser blank och lyster ut fast man utsatt den för vinterblasket. Är med andra ord väldigt nöjd med lackbehandligen. :D
Användarvisningsbild
av wendtan
jumu01 skrev:Nu har jag gjort lackbehandlingen av bilen på Ditec, dom har gjort ett bra jobb.

Nu när det är rena göteborgsföret (inget ont åt Göteborg, trevlig stad) ute på vägarna har i Umeå med slask hela tiden och bilen tar inte åtsig av denna sörja, ser blank och lyster ut fast man utsatt den för vinterblasket. Är med andra ord väldigt nöjd med lackbehandligen. :D
Knäpp någon bild vetja. Inte hela världen om den inte är 100% ren.

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]