NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Patcy
automat, tror inte d5'an finns i manuell ännu? integrerad telefon, dragkrok, bakre mittarmstöd, avstängning krockkudde för passagerarstol, silver metallic, aluminium panel och mörkgrått läder, det blir silver rails till det :)
av mojja
Patcy skrev:automat, tror inte d5'an finns i manuell ännu? integrerad telefon, dragkrok, bakre mittarmstöd, avstängning krockkudde för passagerarstol, silver metallic, aluminium panel och mörkgrått läder, det blir silver rails till det :)

Jo det e en manuell som jag har beställt det var därför jag undrade om din leveranstid eftersom jag inte fått något prelimenärt lev datum på min än..

Riktigt tjusig bil verkar det som du beställt. Min blir liknande med.

Men om du inte kryssat i high performence stereon kan jag starkt rekomendera att du gör då standard stereon är ruggigt kass.. Har standard stereon i min nu o är riktigt irreterad över att jag inte valde större stereo även till denna..

Men men nästa får ju den större stereon så jag får uthärda det dåliga ljudet någon månad till.

//mojja
av Patcy
ok, ska fundera på det. Vilken utrustning och färger har du beställt?
av mojja
Beställde en manuell 6 växlad summum, High performence,svart met,keylessdrive,nyckelavstägning krockkudde,armstöd bak,lågtsportchassi,laminerade sidorutor och en del andra små grejer..

Åk ut till din handlare o be om att få lyssna på orginal stereon kan nästan garantera att du kommer gå in o kryssa i ett bättre alternativ.. Orginal är verkligen så djäxxx dålig så att det e skam nästan.

//mojja
av Patcy
Vad står det på deras hemsida i din order om det bakre mittarmstödet?
På min order står det bara "mugghållare, bak" under utrustningslistan. Hoppas dom menar med armstödet. Funderar på om man ska kontakta säljaren?
av Patcy
laminerade sidorutor
Är det samma som tonade rutor :?:
av mojja
Patcy skrev:
laminerade sidorutor
Är det samma som tonade rutor :?:
Nej det e lite tjockare rutor som håller vägljudet borta effektivare..
av mojja
Patcy skrev:Vad står det på deras hemsida i din order om det bakre mittarmstödet?
På min order står det bara "mugghållare, bak" under utrustningslistan. Hoppas dom menar med armstödet. Funderar på om man ska kontakta säljaren?
På min ordersedel står det "Bakre armstöd med mugghållare"

Så du får någ kontakta honom och dubbelkolla..

//mojja
av Patcy
Förlåt att jag är tjatig men menar du din ordersedel du fick hemskickad eller på volvos hemsida?

på min ordersedel jag fick av säljaren står det "bakre mittarmstöd m muggh" men hemsidans tracking system säger bara "mugghållare, bak"?
av agb007
Den där länken borde vara en "klistrad" forum tråd.
Min ÅF trodde att man bara kunde följa tjänstebilar.
La ett mail till honom som info.
Laddbox

Hejsan Jag funderar på en ny Volvo hybrid oc[…]

XC40 Reacharge Twin motor

Hej på er , ville bara dela med mig en del t[…]

Hej, bör jag oroa mig för rosten p&ari[…]

Kikade idag vidare på min högra bakd&ou[…]