NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kevlar
Ta för Guds skull inte bort katten från bilen vänner! Många säger att det ger en klart märkbar effekt, men tänk så mycket sämre vår miljö mår av detta ingreppet! Men, kan erkänna att även jag är lite sugen...

Testade faktiskt den föreslagna metoden att parkera bilen med baken in i P-rutan först. Men tror ni inte kattskrället sitter kvar nästa morgon när jag hukar mig under bilen för att kolla??!! Hårt som fasen sitter den dessutom... Inget överfallslarm i världen som får den att lossna, tro mig.

My appologies / K.
Användarvisningsbild
av Appel
Kevlar skrev:Ta för Guds skull inte bort katten från bilen vänner! Många säger att det ger en klart märkbar effekt, men tänk så mycket sämre vår miljö mår av detta ingreppet! Men, kan erkänna att även jag är lite sugen...

Testade faktiskt den föreslagna metoden att parkera bilen med baken in i P-rutan först. Men tror ni inte kattskrället sitter kvar nästa morgon när jag hukar mig under bilen för att kolla??!! Hårt som fasen sitter den dessutom... Inget överfallslarm i världen som får den att lossna, tro mig.

My appologies / K.
Skit också, jag som parkerade med nosen in mot garaget ikväll bara för att testa. Jag tror att jag går ut och vänder bilen igen...
av matzen10
Kevlar skrev:Ta för Guds skull inte bort katten från bilen vänner! Många säger att det ger en klart märkbar effekt, men tänk så mycket sämre vår miljö mår av detta ingreppet! Men, kan erkänna att även jag är lite sugen...

My appologies / K.
:lol: :lol:
Användarvisningsbild
av C.W.
den kanske går bort om man vänder bilen upp å ned?

För att förtydliga vad jag sa om bytesi[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Idag fick bilen nya däck, nu kommer det k&aum[…]

Sent inlägg, men det var alltså Trafikv[…]

Lampor + VoC

Ryck ur di små lyktorna som sitter på[…]