CarMan skrev:Vad får dom inte göra? Jag förstår inte vad du menar.haxpet skrev:Ska försöka åka och titta på C30 i helgen, den "premiär" visas då hos min Volvohandlare.jasså, det får dom inte göra!
därimot får man visa bilen på andra platser.
Moderator: Moderatorer
CarMan skrev:Vad får dom inte göra? Jag förstår inte vad du menar.haxpet skrev:Ska försöka åka och titta på C30 i helgen, den "premiär" visas då hos min Volvohandlare.jasså, det får dom inte göra!
haxpet skrev:dom får inte visa billen i bilhallen innan premiärenCarMan skrev:Vad får dom inte göra? Jag förstår inte vad du menar.haxpet skrev:Ska försöka åka och titta på C30 i helgen, den "premiär" visas då hos min Volvohandlare.jasså, det får dom inte göra!
CriticalBill skrev:Lånar tråd.ja det är ju inte för inte som det är endast T5:an & d5:an som har dubbla utblås (käns den sportig så ska den se sportig ut)
Körde c30 2.0D idag och j-ar vilken bil !!! . Aldrig kört en diesel som drar som den gjorde genom alla växlar. ruskigt bra 140 dieselhästar det där. Ska försöka testa D5:an i veckan också och den kan väl inte vara sämre.
CANBus skrev:dock börjar det hända saker med C30 nu, efter 2 dagars demovisning så rasade kupé fläkten!!cupefläkten är ju ingen unik del för just C30 så det är nog bara otur.
men skön är den, och snygg!!!
:D