NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av H
Du kan få den om jag kan få av den så det ser snyggt ut...
Användarvisningsbild
av poseidon
metal skrev:
Man kan ju undra varför S40 har den stora vingen som standard medans man som V50 ägare får nöja sig med den lilla?
S40 har inte alls den stora vingen som standard. Köper man en T5 får man den lilla vingen som standard, den stora vingen är tillval.
Edit,

köper man "kintec sport edition" så tror jag vingen är standard på S40, men ej på V50.

Ingen som har en svart vinge som den vill bli av med?
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Lite frustrerande är det. Bilen står hos återförsäljaren sedan i torsdags men tidigast onsdag kan dom leverara den pga. mycket jobb på verkstaden! :(
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Äntligen, torsdag 16.00 hämtar jag bilen. Dock utan motorvärmare som dom inte har hemma!
av dali
Grattis! Ett tips för alla som hämtar ut nya bilar är att syna hela karossen mycket noga, ev lackskador/repor som finns är svåra att anmärka på när man hunnit köra med bilen. Om skadorna finns redan när bilen står i bilhallen kan de inte skylla på någon annan och måste ta på sig kostnaden.

Kolla också fälgar (även ev lösa sommar-/vinterhjul) efter skador.
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Nu är bilen i min ägo!

När man avlarmar, ska då blinkern lysa? Den gör bara det när man larmar.
av Shinco
Vet ej, får inte min att avlarma :P Den håller på i ett par minuter och så avlägsnar man sig sakta och leker att det inte är ens bil...
av dali
Min -05:a blinkar både när man låser och låser upp.
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
dali skrev:Min -05:a blinkar både när man låser och låser upp.
Hmm, man kanske själv kan styra det med någon inställning!
av DanneF
Titaniumgrå skrev:
dali skrev:Min -05:a blinkar både när man låser och låser upp.
Hmm, man kanske själv kan styra det med någon inställning!
jepps går o styra, gå in i personliga inställningar på stereon, under bilinställningar så skall man kunna välja om det ska blinka eller ej!
Vuxen i 3e sätesraden XC90

Om Sharan har mer plats? Vi åkte 7 pers i en[…]

3-cylindriga som finns i XC40? Sedan tänker j[…]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

På min 745-a byttes kompressorn (till en beg[…]

ok, lite som jag misstänkte då.......