NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Fann dessa bilderna i en annons på Blocket och såg att denna V50 hade en foilering på stereopanelen. Kanske inte det snyggaste jag sett men undrar om någon känner till vad det är för tillverkare eller var man kan köpa det då de kanske skulle kunna ha något snyggt till salu.

Förövrigt mottages gärna tips på en bra aluminiumfolie, helst från 3M eller annan snygg foilering av stereo samt dörrhandtag på insidan.

EDIT: Är jag blind eller finns det få återförsäljare av 3M:s folie i butik i Malmö?

Bild

Bild
Leta på eBay, finns alla möjliga folier och färger/mönster. Har köpt en del ifrån den här säljaren, både kolfiber och aluminiumfolie.
Skickas från England, stort urval av bredder och längder med rimliga fraktkostnader.

Blev sugen på att testa själv då man sett en massa klipp på Tuben när folk wrappar allt från biltak till backspeglar i kolfiberfolie.
Slutade med att en hel EU moppe fick kolfiberlook - kostnad under 300kr... 3st rullar på 400mm x 1,52m!

Bild
http://www.ebay.com/itm/4D-GLOSS-AIR-Fr ... 2c6a7851bb

Enligt min handlare dock, när jag fråga[…]

På dessa bilar är hjullagret en hel en[…]

Märks det även på effekten i motor[…]

Hej! Om det var till mig frågan var så[…]