NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Japp, tack för alla som har hjälpt mig.

Jag har nu köpt min älskade V50.

Det belv en V50 Kinetic med utrustning motsvarande Momentum samt att det blev en Flexifuel. Efter diverse provturer med just flexifuelen så tyckte jag trots allt att den inte var så slö.
Är lessen om jag gjorde dig upprörd "LEJ"

Så det blev en Willow grön som jag ska hämta om 2veckor. :lol:
Längtar redan....
av Lej
FiddeUBC skrev:Japp, tack för alla som har hjälpt mig.

Det belv en V50 Kinetic med utrustning motsvarande Momentum samt att det blev en Flexifuel. Efter diverse provturer med just flexifuelen så tyckte jag trots allt att den inte var så slö.

Längtar redan....
Inte nog med att du valde rätt modell, du tog rätt färg också :wink:
av reflex
FiddeUBC skrev:Japp, tack för alla som har hjälpt mig.

Längtar redan....
Grattis till nya bilen. Tror du gjort ett bra val, och just willow grön är ju väldigt snygg färg. Det lutar mer och mer mot en flexifuel för mig med.
av DanneF
Wohoo :D mer Flexifuel åt folket :D
av sportmomentum
Är också nöjd med min Flexifuel Sportmomentum MY07 med kjolpaket :D

Varvar kriget dock, det är lite negativt, men bilen som helhet så är jag mycket nöjd. Nästa bil kan mycket väl bli en XC60. Är ju ett tag kvar tills dess.
Angående Servicen så är det två böcker med bilen som säger olika intervaller?! Spännande.
Huromhaver så brukar jag alltid byta olja o filter var 500:e mil. Men går upp i intervall på denna till 1000 mil. MAO ord är jag bara glad om det är kortare intervall FÖR OLJAN.

mvh Sportmomentum
965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Att den går dåligt när du gasar &[…]

Visa din semesterbil(d)

Parkerat bilen i Berlin, inte helt smockat på[…]

Det stämmer att ”femman” inte hel[…]

Vw passat

Ni har säkert rätt. Tycker bara det &aum[…]