NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jämför inte vibbet i axlarna med bromsvib.. Det är som att fråga "hur lång är en pinne" ungefär..
Du kan ha tur och få lite respektive inget vin, lika så att du får hemskt mycket, som jag fick.. Samma sak med bromsvib, du kan ha lite och du kan ha mer..
strannio skrev:Jämför inte vibbet i axlarna med bromsvib.. Det är som att fråga "hur lång är en pinne" ungefär..
Du kan ha tur och få lite respektive inget vin, lika så att du får hemskt mycket, som jag fick.. Samma sak med bromsvib, du kan ha lite och du kan ha mer..
Var som jag gick från lite som man knappt märkte till efter säkning då det var helt stört fort man körde sakta i varvena 1800-2100 var det helt förjävligt kör man då i samhället så var det något förjävligt speciellt om man körde uppför med. dock märktes det bara på växel 2 och ibland 3.

Dock var det bara höger som var dålig för mig bytte bara den och inget efteråt helt klar dyra pengar men helt klart nöjd efteråt orkade verkligen inte köra så var lite inne på som du går och dör hellre än och köra så :P
MartinS V60 D4 R-Design

Lurar på belägg fram vid detta byte[…]

Justera dimljus V90-18

Insex underifrån i ett hål,minns ej st[…]

V60 D3 tillverkad 2018 03.

Kan man med hjälp av motorns serienummer, art[…]

Polestar 5

1,8 miljoner med lite utrustning, som hittat! :-)