NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av vikingpojken
Hej alla Volvo proffs och sådana som ja :cry:

Blir så frustrerad att man åter igen vart lurad upp på månen! Finns det verkligen inte folk som säljer MITT bilmärke och inte luras. Är då självklart helt novis om bilars funktion tyvärr och kan nada :oops: men jag kör avsevärt bättre får jag väl kanske försvara mig med då när jag iallafall kör Volvo.
Idag köpte jag en Volvo c70 T5 utav en lirare fungerade bra, tog mig väl inte den tiden man skall för att titta på väsentliga saker (vilka dom nu är :lol: )
Köpte bilen och kom 2 och en halv mil hem till min gata och motorlampan börja lysa :evil: :-(O)
Va F-N göra? Är det bara att finna sig i att man får köra till en verkstad slänga upp hur mycket pengar som helst och få det felsökt eller har någon av er som kan bilar och Volfo något annat förslag :?:
Gärna Namn nummer till förslag på bilmek/Verkstad i Stockholm man kan vända sig till...
Mvh
Vikingpojken
Användarvisningsbild
av CabBO
Hejsan. Det finns säkert folk som kan berätta för dig hur du skall lösa ditt prolem med bilen här. Men om du lägger din fråga angående din bil och årsmodel under rätt rubrik så kanske du kan få mer svar där.
Du har en C70 -01 och skall då ligga under rubriken: Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05).

Lycks till. (jag hade givetvis hjälpt dig om jag kunde)
Reklamation hos verkstaden?

Ja, om nu den bilfirma jag brukar anlita till s&ar[…]

"Limp home mode" ?

Slutet av 2010 har jag för mig D3 kom till v5[…]

Kan rekommendera spärrblock, speciellt vid tr[…]

@kebabpizza , finns sånt i Luxemburg?