NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jockejo
Hej!
Har tittat på en volvo c70 -07 på blocket. Har pratat med ägaren och han säger att det inte finns något auxuttag.. är väl performance stereon då? Går detta att fixa på något sätt i efterhand?
av Nibbe
Kolla här http://www.dension.com/car-multimedia-a ... -usb-auxin.
Flera seriösa bilsteroförsäljare i Sverige säljer dom flesta modellerna, det tillkommer ett kablage för just din modell om det finns.
Jag har själv kört med en Gateway 300 i en Audi A4 -07 helt felfritt :)
av Nibbe
Om det är det enda dom har till Volvo så verkar det ju inte vara någon bra ide :(
Jag trodde dom hade betydligt fler modeller att erbjuda sin produkt till.
Användarvisningsbild
av CabBO
jockejo skrev:Hej!
Har tittat på en volvo c70 -07 på blocket. Har pratat med ägaren och han säger att det inte finns något auxuttag.. är väl performance stereon då? Går detta att fixa på något sätt i efterhand?
Jag har en C70 T5 Summum MY08 med Performance stereon och där finns AUX uttag. Vet inte om Summum paketet gör så att det finns AUX, men det kanske beror på att jag har en MY08. Vilket paket har du.
av jockejo
Uttagen maj 07 och summum paketet på. Har slagit till och ska hämta nästa helg!! Kollade själv men kunde inte hitta, ska väl sitta någonstans i burkhållaren? Har ju den gamla mittkonsolen... -08 är väl lite mer högbyggd?
Tack för de svar som hitills inkommit!!
Användarvisningsbild
av Zanders
jockejo skrev:Uttagen maj 07 och summum paketet på. Har slagit till och ska hämta nästa helg!! Kollade själv men kunde inte hitta, ska väl sitta någonstans i burkhållaren? Har ju den gamla mittkonsolen... -08 är väl lite mer högbyggd?
Tack för de svar som hitills inkommit!!
sitter i armstödet, om du lyfter "locket" som sitter bakom burkhållaren. hoppas för din skull att du har ett uttag där :)
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Har för mig att det blev standard iom facelift på s40/V50 i alla stereo paket och det var väl MY08.
Problem med värmen på 740

På dessa bilar utan AC är där en v[…]

Värmepaket 940

Rengjorde mattorna i bilen upptäcker det &aum[…]

Avlagringarna är väl sot och olja. M&aum[…]

installera dragkrok

Jag har köpt begagnat på skroten till t[…]